jueves, 16 de octubre de 2014

1 SAIO PRAKTIKOA

 2014/10/16

Lehenengo saio praktikoa da eta ematen dit denok nahiko urduri gaudela. Saio praktikoa ordenagailu gela batean egiten da.

Bakoitza bere ordenagailuan eGELAn ikasgaiaren dauuden dokumentuetan, blogean eta ikusten duen gauzetan trasteatu. Zalantzak edo galderak agertuz gero,  beranduago argitzeko.

Nire kasuan ez ditut zalantza finkorik baina bai ezjakintasunaren aurrean beldurra. Ez naiz oso trebea ordenagailuekin, beraz, informatika munduan galduta nagoenez urduri nago. Blogak begiratzen ditut, modakoak, sukaldaritzakoak, barne-dekoraziokoak... Baina bat egin?

 
Blog bat egin.................................

Beraz , hau da nire zalantza hendiena. Baita ere portafolioran inguruan zalantzak sortu zaizkit "portafolio digitala" irakurtzean.

                   
Digitala hitza................................

Guztion artean hitz egin dugu eta  banan-bana bakoitzaren zalantzak joan diira argitzen, baita ere bakoitza zer sentitzen duen. Nik lasaigo geratu naiz, gehienak antzeko zalantzak dutelako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario